372                                               REGISTRES DU BUREAU                                           [i576]
DCCXXII. — Idem. [Mandemens aux Conseillers.]
25 avril 1676. (Fol, 3o8 r°.)
"Monsieur le premier President, plaise vous trou­ver vendredy prochain, à six attendant sept heures du malin, en l'Hostel de ceste Ville, pour nous ac-compaigner à aller à la Messe de la Reduction de lad. Ville, qui se dira en l'Eglise de Pans, en la maniere accoustumée à tel jour par chascun an : \ous priant n'y voulloir faillir.
"Faict au Bureau, ce xxvm° Avril mil vc lxxvi.n "Les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris,
k Tous vostres n-, »
Pareilz Mandemens ont esle envoyez à Messieurs les autres Conseillers de laditte Ville.
DCCXXIII. — Idem. [Mandemens aux Cappitaines des trois Nomrres.]
25 avril 1576. (Fol. 3o8 r°.)
De par les Prevost des Marchans et Eschevins de la Ville de Paris.
"Cappitaine des archers de laditte Ville, trouvez vous avecq tous ceulx de vostre Nombre, garniz de leurs hallebardes et vestuz de leurs hoctons de livrée, vendredy prochain six heures du matin précisement, devant l'Hostel de Ville, pour nous accompaigner à aller à la messe de la Reduction de laditte ville,
qui se dira en l'Eglise de Paris en la maniere à tel jour par chacun an accoustumé[e] :' si n'y faittes faulte.
"Faict cedict jour.n
Pareilz Mandemens ont esté envoyez aux Cappi­taines des harquebusiers et harballestriers pistolliers de laditte Ville P).
DCCXXIV. — [Lettres du Roy pour les Suisses.]
23 avril 1576. (Fol. 3o8 v° O.)
De par le Roy.
de vins, ypocras, dragées et autres choses, selon qu'il est accoustumé faire à l'endroict de ceulx que je veulx honorer : et à ce ne faittes faulte.
"Donné à Paris, ce xxiumc jour d'Apvril m vc
LXXVI. r>
Ainsi signé: "HENRY». Et plus bas : «Brulart».
Trés chers et bien aînez,
"Desirans honorer le Collonnel et Cappitlaines Suisses estans en nostre service, qui nous sont ce jour d'huy venuz visiter, nous voullons et vous man­dons que vous ayez à les visiter et leur faire presens
DCCXXV. — Present d'vpochras et dragées aux Collonnelz et Cappitaines des Suisses.
24 avril 1576. (Fol. 3o8 v°.)
Suivant les presentes Lettres cy dessus transcriptes, Messieurs [de Brevant] '4' et Le Gresle, Eschevins de laditte Ville, ont faict, de la part de laditte Ville,
lesdictz presens en la maniere acoustumée ausdictz Collonnelz et Cappitaines des Suisses, le xxnum° Apvril m lxxvi.
O Par inadvertance du scribe, cette suscription est placée tout à Ia fin du document.
O Vient ensuite au Registre la teneur de l'article ci-dessous DCCXXVI, que nous avons replacé à son ordre chronologique.
W Au Registre, ces Lettres font suite immédiate au procès-verbal de ia messe de Réduction (27 avril), qui figure ci-dessous à l'article DCCXXVI.
(*' Par inadvertance, le scribe a écrit Debreaux ou Debreans, qui doit étre corrigé en de Brevant. Il s'agit en effet de "maistre Augustin Le Prevost, sieur de Brevant, l'un des quatre notaires et secretaires du Roy en la Court de Parlement», qui avait été élu Echevin en même temps que Le Gresle, le 16 août 1575; pour le détail, cf. ci-dessus, art. DXIX.